Original Research
'n Ontleding van die Wiskundige verhoudingsbegrip van leerlinge in standerd agt, nege en tien
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 28, No 11-12 | a1626 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v28i11/12.1626
| © 1961 A. J. van Rooy
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 18 February 1961 | Published: 18 February 1961
Submitted: 18 February 1961 | Published: 18 February 1961
About the author(s)
A. J. van Rooy,, South AfricaFull Text:
PDF (286KB)Abstract
In Suid-Afrika is onder Amerikaanseinvloed die vormende waarde van sekereleervakke taamlik uit die oog verloor. Gevolglik het sommige middelbare skole van Rekenkunde ’n „keusevak” gemaak, met die gevolg dat die Rekenkunde-onderwysheeltemal op die agtergrond geraak het.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 1457Total article views: 996
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)