Original Research

'n Ontleding van die Wiskundige verhoudingsbegrip van leerlinge in standerd agt, nege en tien

A. J. van Rooy
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 28, No 11-12 | a1626 | DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v28i11/12.1626 | © 1961 A. J. van Rooy | This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 18 February 1961 | Published: 18 February 1961

About the author(s)

A. J. van Rooy,, South Africa

Full Text:

PDF (286KB)

Abstract

In Suid-Afrika is onder Amerikaanseinvloed die vormende waarde van sekereleervakke taamlik uit die oog verloor. Gevolglik het sommige middelbare skole van Rekenkunde ’n „keusevak” gemaak, met die gevolg dat die Rekenkunde-onderwysheeltemal op die agtergrond geraak het.

Keywords

No related keywords in the metadata.

Metrics

Total abstract views: 1307
Total article views: 917

Reader Comments

Before posting a comment, read our privacy policy.

Post a comment (login required)

Crossref Citations

No related citations found.