Original Research
Vryheid en gebondenheid in die ontwikkeling van Christelike Onderwys in Suid-Afrika
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 32, No 2 | a1401 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v32i2.1401
| © 1964 H. J.J. Bingle
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 08 February 1964 | Published: 08 February 1964
Submitted: 08 February 1964 | Published: 08 February 1964
About the author(s)
H. J.J. Bingle,, South AfricaFull Text:
PDF (293KB)Abstract
Wie die onderwys van enige land wil beplan, is tegelyk vry en met duisend bande gebind. Dit herinner dadelik aan menslike vryheid wat tegelyk die diepste gebondenheid aan die Woord van God is. Net soos die mens in sy vryheid gebind is aan die normatiewe vir sy lewe, aan die bepaler van sy wese, so is die onderwysbeplanner in sy vryheid gebind aan die bepalers van die wese van die onderwys. Hy is vry om na die rykdom van sy vermoë, die vindingrykheid van sy skep- pende krag en die wysheid van sy ervaring en kennis die beste te beplan vir die betrokke land of gemeenskap; hy is gebind deur al die faktore wat wesentlik betrokke is by alle kultuurskeppinge en noodwendig kragtens die verskynsel on derwys self daarby betrokke sal wees.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 824Total article views: 953
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)