Original Research
Parent-teacher contact: A problematic matter 1
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 52, No 1-4 | a908 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v52i1-4.908
| © 1987 W. Postma
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 30 January 1987 | Published: 30 January 1987
Submitted: 30 January 1987 | Published: 30 January 1987
About the author(s)
W. Postma, Department of Philosophy and History of Education Potchefstroom University for Christian Higher Education, South AfricaFull Text:
PDF (418KB)Abstract
Doelmatige ouer-onderwyserkontak ter wille van effektiewe skoolse opvoedende onderwys word dikwels in die wiele gery deur belemmerende faktore. So kan verouderde strukture van ouerverenigings, oningeligtheid oor gesagstrukture van relevante samelewingsverbande (i.e . die ouerhuis en die skool), onaantreklike en koue skoolgeboue en negatiewe gesindhede van ouers en onderwysers teenoor mekaar doelmatige ouer-onderwyserkontak verhoed. Hierdie belemmerende faktore word in die artikel ge'fdentifiseer en daar word aangetoon hoe die betrokke faktore met behulp van bepaalde komponente van 'n samelewingsteoretiese model voorkom of uitgeskakel kan word.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 927Total article views: 1073
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)