Original Research
Die noodsaaklikheid van lees en die bevordering daarvan by ons leerlinge
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 28, No 4 | a1547 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v28i4.1547
| © 1960 J. L. du Plooy
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 13 February 1960 | Published: 13 February 1960
Submitted: 13 February 1960 | Published: 13 February 1960
About the author(s)
J. L. du Plooy, Pretoria, South AfricaFull Text:
PDF (341KB)Abstract
Dit prikkel nie alleen die denke nie, maar voed dit ook. Daar is geen leesaktiwiteit sonder denkaktiwiteit nie. As ons ’n bladsy van ’n boek of van ’n tydskrif gelees het, en ons kan nie sê wat ons gelees het nie, dan het ons ons tyd verspil, want dan het so ’n aktiwiteit met lees niks te make nie.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 953Total article views: 1282
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)