Original Research
Die noodsaaklikheid van lees en die bevordering daarvan by ons leerlinge
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 28, No 3 | a1538 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v28i3.1538
| © 1960 J. L. du Plooy
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 13 February 1960 | Published: 13 February 1960
Submitted: 13 February 1960 | Published: 13 February 1960
About the author(s)
J. L. du Plooy, Pretoria, South AfricaFull Text:
PDF (277KB)Abstract
Dit mag vir u vreemd voorkom dat die noodsaaklikheid van lees op hierdie stadium van die onderwysontwikkeling — as daar van ontwikkeling sprake is — in ons land in oënskou geneem moet word. Ons neem vanselfsprekend aan dat alle onderwysers weet dat dit noodsaaklik is. Ons neem ook aan dat dit in alle onderwysstelsels beklemtoon word. As dit die geval is, weet elke onderwyser mos hoe om die boek te hanteer en hoe om die noodsaaklikheid daarvan in die klaskamer tuis te bring, en daarby hoe om lees te bevorder.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 931Total article views: 1052
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)