Original Research
Die toepassing van didaktiese beginsels in die onderwyspraktyk*
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 32, No 12 | a1449 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v32i12.1449
| © 1965 J. H. Jooste
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 08 February 1965 | Published: 08 February 1965
Submitted: 08 February 1965 | Published: 08 February 1965
About the author(s)
J. H. Jooste,, South AfricaFull Text:
PDF (396KB)Abstract
In hierdie voordrag gaan dit by uitstek om drie sake, met nadere kwalifiseringe. Hierdie sake is:
1. Die terrein van die didaktiek.
2. Die normatiewe karakter van die didaktiek.
3. Die praktiese aanwendbaarheid van didaktiese begin- sels in die onderwyspraktyk. By wyse van toeligting sal daar dan kortliks na gedifferensieerde onderwys verwys word.
1. Die terrein van die didaktiek.
2. Die normatiewe karakter van die didaktiek.
3. Die praktiese aanwendbaarheid van didaktiese begin- sels in die onderwyspraktyk. By wyse van toeligting sal daar dan kortliks na gedifferensieerde onderwys verwys word.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 1411Total article views: 1101
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)