Original Research
Onderwysersopleiding as prakties-sielkundige antwoord op die eise wat die moderne tyd aan die Calvinistiese filosofie en praktyk van die opvoeding stel
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 37, No 1 | a1292 |
DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v37i1.1292
| © 1969 D.H. Cilliers
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 07 February 1969 | Published: 07 February 1969
Submitted: 07 February 1969 | Published: 07 February 1969
About the author(s)
D.H. Cilliers, UNISA, South AfricaFull Text:
PDF (261KB)Abstract
Die tema van hierdie simposium gaan oor hoe die eise van die moderne tyd deur die Calvinistiese filosofie en praktyk van die opvoeding benader kan word. Aan my is toebedeel die prakties-sielkundige aspek daarvan; maar dit is ’n geweldige wye onderwerp en daarom gaan ek my meer bepaald toespits op een besondere aspek daarvan naamlik die van die onderwyser en onderwysersopleiding.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 909Total article views: 1113
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)