Original Research

Die betekenis van die wysgebeerte vir die akademiese en persoonuke vorming van die student

M. Elaine Botha
Koers - Bulletin for Christian Scholarship/Bulletin vir Christelike Wetenskap | Vol 45, No 3 | a1157 | DOI: https://doi.org/10.4102/koers.v45i3.1157 | © 1980 M. Elaine Botha | This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 04 February 1980 | Published: 04 February 1980

About the author(s)

M. Elaine Botha, Dept. Wysbegeerte en Wetenskapsleer, PU vir CHO., South Africa

Full Text:

PDF (367KB)

Abstract

Die aktualite it van ons tema kan aan verskillende faktore toegeskryf word. Nie alleen speel die eeue-oue stryd tussen die w etenskappe en die Wysbegeerte ’n rol nie, maar in die toenem ende professionalisering van die universiteit kom die sogenaam de vorm ingsvakke, waarond er Wysbegeerte, se bestaansreg en voortbestaansreg direk in gedrang. Die pragm atiese benadering deur studente (en dosente) oor waarheen (d.w.s. na watter beroep) ’n besondere kursus lei, kan nie meer skouerophalend eenkant toe geskuif word nie, so asof filosowe drommers is oor ’n ander wêreld.

Keywords

No related keywords in the metadata.

Metrics

Total abstract views: 880
Total article views: 1077

Reader Comments

Before posting a comment, read our privacy policy.

Post a comment (login required)

Crossref Citations

No related citations found.